PRIMA PAGINĂ » Stiri » DAMBOVITA » ȚUȚUIANU SE LAUDĂ CĂ A BĂUT CU AMBASADORUL S.U.A. PÂNĂ LA 2 NOAPTEA

ȚUȚUIANU SE LAUDĂ CĂ A BĂUT CU AMBASADORUL S.U.A. PÂNĂ LA 2 NOAPTEA

de Andrei Oprescu
13 vizualizări

România Tv a difuzat noi înregistrări cu Adrian Țuțuianu. Acesta se lăuda în fața primarilor din zona Găești cum a băut el și a mâncat cu ambasadorul SUA până la 2 noaptea. „L-am dus la masă la prânz, am discutat despre incompatibilități. Faptul că a vorbit cu niște primari care i-au spus niște lucruri i-a schimbat un pic din atitudine. Știți ce am constatat? Că mai rău erau consilierii de la Ambasadă decât Klemm. Ăia… Fără discuții. (NEINTELIGIBIL) Nu știu realitatea. Apoi am urcat la munte cu el. I-a plăcut extraordinar de mult, l-am cazat la hotel la Calcan, la Peștera. Ăia ne spuneau că la ora 20 se culcă, că nu mănâncă seara. Pe dracu’! Am stat, am mâncat, am băut, am stat până la 2 noaptea. A doua zi a coborât, s-a văzut cu Nifon la Arhiepiscopie, unde au ei hotelul ăla acolo. I-a spus că-mi pregătește o vizită de înalt nivel, întâlniri una și una… Mai erau 7 zile până la vizita în SUA… Că e foarte mulțumit de ce fac eu acolo, că am semnat lucrurile astea care stăteau de 3 ani nesemnate și eu am luat decizia, că are semnale pozitive din armată. Îți dai seama că m-au studiat… Eram ministrul Apărării, nu eram… Când ești pe postul ăla te ascultă și CIA, te ascultă și ai noștri te ascultă și rușii”spunea Țuțuianu primarilor, conform înregistrărilor difuzate de România tv.

Mai multe stiri

Acest website folosește cookies pentru a imbunătații experiența utilizatorilor. Presupunem că esti de acord, însă poți ai opțiuni Accept Află mai multe