CRIZĂ DE PERSONAL LA TRIBUNALUL PRAHOVA

CRIZĂ DE PERSONAL LA TRIBUNALUL PRAHOVA

 

Un dosar cu mii de volume, pentru care se folosește un camion când este adus din arhivă, la sala de judecată, săli foarte mici și un număr mare de dosare per judecător. Chiar și așa multe rezolvate cu succes. Este bilanțul din 2017 al Tribunalului Prahova. Și numărul mic al grefierilor reprezintă o îngrijorare pentru instituția de justiție.

Săli insuficiente, grefieri puțini și un volum mare de dosare. Sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă tot personalul Tribunalului Prahova.

Chiar și așa rata de soluționare a dosarelor a fost una foarte bună, astfel că s-a înregistrat un procent de operativitate de 111% fața de dosarele intrate, motiv pentru care la acest capitol s-au situat în top trei, după Tribunalul Militar Timișoara și Tribunalul Gorj, instanțe care au un volum de activitate mult mai mic decat instanța din Prahova.

Și spațiul în care își desfășoară acum activitatea Tribunalul Prahova, laolaltă cu Judecătoria Ploiești face ca multe termene de judecată să fie amânate, iar birourile judecătorilor să fie unele improprii.

Pe holurile înguste, pe unde trec avocați, judecatori, grefieri și oameni, stau dosite și dosare care nu mai au loc în camera de arhivă. Iar cărucioarele de cumpărături sunt de mare folos pentru a le transporta în sala de judecată. Mai ales când vin cele cu mii de volume.

Din cauza acestor lipsuri înseminate chiar unele termene sunt programate și la mizeul nopții.

 

 

Comenteaza

comentarii

reclama ta

Mergi sus