AI PROBLEME CU PRIMIREA FACTURII LA APĂ? UITE CE TREBUIE SĂ FACI!

AI PROBLEME CU PRIMIREA FACTURII LA APĂ? UITE CE TREBUIE SĂ FACI!

COMUNICAT DE PRESĂ

        Compania de Apă Târgoviște Dâmbovița anunță consumatorii că, în cazul în care nu intră în posesia facturii sau primesc factura cu întârziere, pot face sesizare la numărul de telefon  0736.600.299 sau la Biroul de relații cu publicul (camera 1) din Bd. I.C. Brătianu, nr. 50.

Facem precizarea că, din cauza firmei de curierat cu care CATD are contract, multe dintre facturi nu ajung la clienți. Compania de Apă regretă situația creată, iar până la remedierea acesteia vă rugăm să apelați la numărul de telefon menționat anterior.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

BIROUL DE PRESĂ AL COMPANIEI DE APĂ TÂRGOVIŞTE DÂMBOVIŢA

Comenteaza

comentarii

reclama ta

Mergi sus