ACUZAȚII GRAVE LA ADRESA UNUI MEDIC DE LA SPITALUL DE URGENȚE DIN PLOIEȘTI

ACUZAȚII GRAVE LA ADRESA UNUI MEDIC DE LA SPITALUL DE URGENȚE DIN PLOIEȘTI

Un filmuleț postat pe internet de însoțitoarea unei paciente de la Spitalul Județean Ploiești scoate la iveală nereguli grave în comportamentul anumitor medici care lucrează în cadrul unității. În filmuleț femeia cere lămuriri unei asistente asupra modului în care i-a fost tratată bunica. Asistenta se arata și ea indignată de comportamentul doctoriței în cauză, ba mai mult, spune ca țipetele și jignirile sunt la ordinea zilei. „Uneori medicii modifică peste noi în fișe, șterg date și apoi dau vina tot pe noi..trebuie să facem poze cu telefonul la anumite fișe ca să fim sigure” afirmă asistenta.


Imaginile filmate cu camera ascunsă au fost postate pe o pagină de socializare și prezentate de ziarulincomod.ro. În postare însoțitoarea unei paciente acuză modul în care a fost tratată bunica sa la Spitalul Județean de Urgență Ploiești, secția Boli Interne, de către unul dintre medici. Femeia spune că bunica sa a fost tratată într-un mod necorespunzător și că doctorul i-ar fi administrat șase antibiotice diferite pentru că nu a făcut analize pentru a afla exact ce problemă are bătrâna și care este tratamentul de care are nevoie. În plus, ploieșteanca spune că după ce a mutat-o pe bunica sa la alt spital, medicii de acolo au descoperit că are o bacterie intraspitalicească extrem de rezistență la antibiotice. Ploieșteanca a postat și filmulețul în care a fost înregistrată o asistentă a spitalului care confirmă comportamentul revoltător al medicului.


DISCUȚIE ÎNSOȚITOARE-ASISTENTĂ
-Acum nici doctorița care este șef de secție nu are curaj să-i zică absolut nimic. Adică între medici trebuie să colaboreze și să se pună..de acord. A fost de gardă, trebuia să discute..Ca și cu perfuzia cu vitamine. Hai să o pun eu înainte să vină doctorița că să nu vadă, dar de ce să nu vadă..?
-De ce se ferește așa toată lumea de ea?
-Mă abțin ca să zic de ce…
-Ne-a zis dacă sunteți deștepte, luați-o acasă..să ziceți mersi că am primit-o
-Exact..până nu-i face cineva o reclamație așa se întâmplă..


Dezvăluirile continuă un alt episod petrecut în spital care ridică mari semne de întrebare la adresa comportamentului medicului:
POSTARE FACEBOOK
Sâmbătă, 8.12.2018, o doamna a fost adusă în salonul 10 al spitalului, iar după lungi strigăte, în jurul orei 1 a murit! Doamna striga în continuu să vină cineva să o ajute, dar nici urmă de reacție! Mătușa mea, cea care stătea cu bunica, s-a ridicat din pat și a alergat după asistente pentru a le chema că îi este rău pacientei, dar până au ajuns la ea, aceasta decedase. Doamna doctor este înregistrată în momentul în care a ajuns în salon! Știți care a fost reacția ei???!!! “ACUM TREBUIE SĂ DAU ȘI CU SUBSEMNATUL PENTRU CĂ A MURIT ASTA PE TURA MEA ÎN 24 ORE ”.


În înregistrare asistenta vorbește despre nereguli grave în comportamentul doctoriței.
DISCUȚIE ÎNSOȚITOARE-ASISTENTĂ
-Și cu noi vorbește foarte urât.
-Am văzut..
-O apucă câteodată și zice..avem numai incompente, s-au făcut asistente numai incompetentele nu știu să facă nimic..
-Păi normal că așa se întâmplă. La o adică noi suntem vinovate și mai și modifică prin foi, adică scrie o chestie și după aceea șterge. De multe ori facem poză cu telefonul dovada că a fost scris de ea că..a făcut chestia asta. Dar mai mult de atât ce putem face. Dacă nu ia atitudine cine e mai sus…noi…suntem mici.
Așteptăm o reacție din partea unității medicale în privința comportamentului medicului.

Comenteaza

comentarii

reclama ta

Mergi sus